new hardware

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 22 01:32:14 CEST 1997

> ??? Do procesoru? No nevim, ale co nas ve skole ucili, tak
> procesor si toho moc nepamatuje, ale to je uz asi dost off
> topic.

Casy se meni, pane kolego. Uz jste nekdy slysel o PPro
s 512 KB interni cache? Pripomenu: neni tak davno doba,
kdy 64 KB stacilo pro cely pocitac i s "operacnim systemem"
v ROM. Pamet ROM taky v procesoru nekde bude, jak by
si jinak pamatoval mikrokod. Cela ta predstava mi prijde
ale trochu uhozena - na druhou stranu, kdyz nekdo nedokaze
poradne oddelit graficke prostredi a operacni system,
tezko ocekavat, ze pochopi, proc by mel rozlisovat mezi
procesorem a Boot-ROM.

                                         Michal Kubecek