Linux a prace

Středa Říjen 22 11:49:43 CEST 1997

On Wed, 22 Oct 1997 richard.sputa.fei na vsb.cz wrote:

> myslim tim, ze kdyz mne nejaky zamestnavatel bude prijmat, tak se mne
> asi zepta jestli umim WIN 95/NT

To zalezi na tom co je to za zamestnavatele. Me se napriklad zeptali zda
dokazu vyresit to, to, to a to, ja odpovedel ze pomoci Linuxu ano, tak me
vzali. Jedine co je zajimalo byl vysledek. Je pravda ze kdyz jsem vyslovil
"Linux", tak se nejdriv koukali trochu skrz prsty, ale nakonec si asi
rekli ze neni co zkazit, maximalne ze to zase nebude fungovat. Predtim
totiz to same zkouseli s Windows NT serverem a nikomu se to nepovedlo
stabilne rozchodit (slo o proxy + dial-in + obsluhu modemu na pevne lince
+ nameserver + prijem a odesilani mailu). Nemusim asi dodavat ze s Linuxem
jim to bezi naprosto bez problemu. ;-)

Ale uznavam, ze umet Windows 95 (mozna i NT) na urovni nastaveni
workstation, tomu se dnes asi nevyhne nikdo. Ale to zas na druhou stranu
neni tak slozite. Naucite se vyklikat nastaveni TCP/IP (pokud si na
Linuxu rozbehnete DHCP server je to vubec jednoduche), instalaci takovych
veci jako Netscape nebo Explorer uz zvladne opravdu kazdy.

Leos Bitto