Linux a prace

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 22 11:59:18 CEST 1997

On Wed, 22 Oct 1997, Leos Bitto wrote:

> To zalezi na tom co je to za zamestnavatele. Me se napriklad zeptali zda
> dokazu vyresit to, to, to a to, ja odpovedel ze pomoci Linuxu ano, tak me
> vzali. Jedine co je zajimalo byl vysledek. Je pravda ze kdyz jsem vyslovil
>
> Ale uznavam, ze umet Windows 95 (mozna i NT) na urovni nastaveni
> workstation, tomu se dnes asi nevyhne nikdo. Ale to zas na druhou stranu
> neni tak slozite. Naucite se vyklikat nastaveni TCP/IP (pokud si na

Naprosto s Leosem souhlasim: _Je_ potreba to umet, at uz si clovek o
Windoze mysli co chce, jsou tady a lidi je pouzivaji. A myslim si, ze
clovek, ktery zvladne Linux, s produkty Micro$oftu nebude mit
problemy... Teda bude, ale za to nebude moci on, ze... :)

                                    Lisak

Somewhere, just out of the sight, the unicorns are gathering...
lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz | jlis5284 na ss1000.ms.mff.cuni.cz