new hardware

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Středa Říjen 22 12:41:16 CEST 1997

Misk wrote:

> [...]

Ne ze by neco takoveho neslo (pokud procesor jaksi rozsirime o pamet a
pridame par dalsich veci - prikladem muze byt interpret BASICu v PIC
mikroradicich), nacpat si tam potom mohou kdeco (API bla bla bla).
Pochybuji ale (lidi snad jeste maji dostatek rozumu), aby neco takoveho
skoncilo jinak nez jako strojecek pro hovnousy a ne jako jediny zelezo,
na kterym se neco da jet.

Pozn. Nechci skoncit u terminalku ve velky siti, kde kdejaky velky bratr
a ourada kontroluje kdy chodim curat apod a MS spolecne s Intetelem mi
jednou za cas poslou novy chip all-in-one abych mohl vyuzivat vsechny
prebujele vymozenosti, ktere nepotrebuji (ktere ale nakonec stejne musim
mit stejne, jako kdyz dneska musim proinstalovat nekolikset mega na
disku svyho natase jen proto, abych si precet nejaky duchaplny embended
(dvou ci tristrankovy) dokument (psany kde asi ?)

Doufam, ze nejsem sam kdo ma rad jak sve soukromi tak svobodu. Proste ze
je nas dost.

Pozn. Kdyz uz strojecek, tak neco ve stylu Javy (az to dozraje, jestli
tomu bude dano dozrat a potom se to bude rozumne rozvijet) a tam, kde to
ma smysl.

> ??? Do procesoru? No nevim, ale co nas ve skole ucili, tak
> procesor si toho moc nepamatuje, ale to je uz asi dost off
> topic.

Jaky je vyznam slova procesor ? Mluvi se ve vysvetleni vyznamu tohoto
slova o tom, jak takovy procesor vypada ? Rekl bych, ze nikoliv. Podobne
jako pocitac. Pokud by jste mel mluvit o pocitaci, zrejme by jste zacal
popisovat pocitac, v jehoz navrhu byla pouzita Von Neumannova (sorry
jestli jsem zkomolil jmeno) koncepce. Copak je to pravda ? To jen pouze
jedna z moznych podob (a ze jich sakra muze byt) pocitace, nic vic. Ze
to dneska vypada takhle ?  NO A CO ?

> Dalsi nazor je, ze je to duvod proc prejit na PPC, MIPS,
> HP-PA...

Kup si to domu :-))))

                                        Krupka F.,