Linux a prace

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Středa Říjen 22 13:09:33 CEST 1997

richard.sputa.fei na vsb.cz wrote:

> Mam dneska spatny den a tak se ptam:
>
> Kdyz chci pracovat jako programator nebo sipse spravce systemu, neni
> lepsi se naucit Windows NT?
>
> Ja vim, ze to vyvola flamewar, ale mne se zda, ze linux je pro
> nadsence a neni sance se jim zivit, pokud nejsem podnikatel.

Nejaky cas jsem se nedival do nabidek prace, ale po UNIXacich se tam
jeste nedavno shaneli (UNIX, INFORMIX, ORACLE, WWW atd).

Mezi nami, tohle tema neni na flamewar, ale seriozni zvazeni poptavky na
'trhu prace' (kolik pro NT, UNIX, podminky atd), vlastnich potreb
(chcete delat s UNIXem nebo s NT a co jste ochoten za to dat) a podobne.

Tady jde o zivot, takze nejake dohadovani tomu opravdu nepomuze. Nejlepe
nekdo muze ucinit, pokud vam poskytne slusne informace o nabizene praci.
Pokud tam bude UNIX (plus DB, Internet bla bla bla a ja nevim co jeste),
slusne placeny, dobry lidi, nedaleko bydliste atd. a chcete to proste
delat, je to skvely. Pokud se tedy na neco ptate, mel by jste se ptat
prave na onu praci. Ne na nas nazor. Ten Vam muze byt prt platny.

Apropo, a co se tyce Linuxu - nejsem jen nadsenec.

                                        Krupka F.,