Linux a prace

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Středa Říjen 22 13:15:42 CEST 1997

<richard.sputa.fei na vsb.cz> wrote:
> Mam dneska spatny den a tak se ptam:
>
> Kdyz chci pracovat jako programator nebo sipse spravce systemu, neni
> lepsi se naucit Windows NT?
>
> Ja vim, ze to vyvola flamewar, ale mne se zda, ze linux je pro
> nadsence a neni sance se jim zivit, pokud nejsem podnikatel.

Myslim, ze ne. Existuje mnoho (a bude jich jiste cim dal vic) serveru u
provideru a ve firmach, na kterych beha Linux. Web servery, dial-up routery,
mail servery a podobne. Pokud pribudou k Linuxu i nejake aplikace na urovni
stejne kvalitni jako je OS samotny, zacnou jiste pribyvat Linuxy i jako pracovni
stanice.
IMHO je problem Linuxu prave v tech aplikacich. Modernich aplikaci, behajicich v
Xech je malo, kazda vypada jinak a vsechny jsou vetsinou osklive. Snad az se
dodela Open Step, tak se to trochu vylepsi. Ale tech aplikaci je stejne moc a
moc malo.

Bye PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *