Linux a prace

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 22 15:37:35 CEST 1997

Pavel Kankovsky wrote:

> Mozna by bylo zajimave demonstrovat sve schopnosti prace s Wokny tim,
> ze by je adept na pockani primel spadnout (pokud mozno vzdalene a pokud
> mozno NTycka). A pak by se poznamenal, "To jsou veci?! Tohle mi Linux
> nikdy nedela!" :)

	Tohle je presne co me vadi a nemyslim si, ze to nekam vede.
o.k. WindowsNT lze "sundat" a pri trose stesti a nezajmu sprvce je to
vic nez realne, ale pokud se nepletu tak totez se da rict o cemkoliv.
Coz takhle Ping of death ? Neragumentujte prosim tim, ze je to uz
davno, davno opraveno. Ano - je. Ve WindowsNT taky ( druha vec, ze jiz
2x :)))  ). Pak se ovsem ptam ceho by to byla demonstrace ?
Sqvelosti Linuxu asi ne ;-).

--

S pozdravem
   Petr Snajdr