MesaGL

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Říjen 22 17:04:38 CEST 1997

Jan Prikryl wrote:

> Bacha, jmenuje se to Mesa. To GL v nazvu neni a Brian Paul je na
> spojeni MesaGL _velice_ alergicky ;-)

> Zkusenosti:
> * ne vse, co dokaze SGI, dokaze i Mesa, cemuz se neni co divit,
>   protze Mesa neni certifikovane OpenGL rozhrani a je zadarmo

Mam pocit, ze prave proto je zadarmo, ze neni certifikovana
( mimo jine ) :-)

> * pro moje aplikace (par set plosek, ktere sypu na obrazovku)
>   dostatecne rychle
> * OpenGL ve WinNT je IMHO rychlejsi

To zni strasne, ktera implementace OpenGL ?
Slysel jsem, ze ta ne od SGI :))) je pekne zmrsena.

> Texturovani je obecne bida. Az sezenu nejakou obet z rad studentu, dam
> ji znova omerit, jak se chova Miscrosoft OpenGL a SGI OpenGL pro WinNT
> versus Mesa na Linuxu. Ale mem pocit, ze vykonove to nebude pro Mesu
> az tak skvele.

Dival jsem se, ze tech alespon castecnych defakto implemetaci
OpenGL je vic. Nekdy drive jsem se dival na EZGW ( tusim, ze se to tak
jmenovalo ) a ted jsem si vsiml, ze uz i nova verze QT podporuje
"jakesi"
OpenGL, ale nezkousel jsem.

> AFAIK je pro Mesu planovana i podpora Voodoo Rush cipu, nevim, v jakem
> je to stadiu. Voodoo Graphics cipy pry chodi v pohode (jeste jsem
> nezkousel, kolega mi tu kartu nechce pujcit, protoze s ni hraje
> Quake).
>
> Celkove si myslim, ze jako "poor man's solution" to ujde.

Nevite nekdo o nejake sprite-ove knihoven pouzitelne v programu, kde
neni zadna jina graficka knihovna vyjma XLib ?
( Nasel jsem jednu peknou ke Qt, ale to nuti cloveka pouzit Qt coz
se mi nelibi )

--

S pozdravem
   Petr Snajdr