Linux a prace ["dementi"]

Středa Říjen 22 16:45:01 CEST 1997

On Wed, 22 Oct 1997, Petr Snajdr wrote:

> 	Ja si myslim, ze to i tak nedemonstruje ani tak spatnost NT nebo
> sqvelost Linuxu jako podezrele podivne nazory toho kdo by je takto
> chtel.

Jenom jsem chtel podotknout, ze jsem to cele minil tak trochu ironicky
(a mozna jsem to prehnal... mozna jsem tam nedal dost smajliku)--
proste to neberte tak uplne vazne. To jen abych nevypadal jako 100% blbec,
ale jen jako cca 90%. :)

Dosti kecu. :)

> BTW: Samozrejme, ze tento dopis nevyjadruje zadny oficialni nazor zadne
> organizace
napodobne :)  (pokud mne nekdo bez meho vedomi netransformoval na organizaci)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)