GIMP vs. Photoshop (drive: & cestina)

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pátek Říjen 24 09:10:41 CEST 1997

On 23-Oct-97 zakkr wrote:

> [...]

Jak uz tu nekdo psal-CMYK to umi, ale tobe asi nejde jen o
compozici/dekompozici... hmm, to si asi budeme mudes pockat

Rozliseni? Zkus export do postscriptu. Tam si nastavis velikost vysledku v
mililetrech nebo palcich. Takze tim dosahnes "jakehokoli" rozliseni.

> Docela jsem pracovaval ve Photoshopu a nutno rict, ze i 300dpi neni mnoho
> pokud se ma jednat o nejaky dobry tisk.

Zalezi na typu obrazku. Pro perovky asi tezko, ale na fotografie to vetsinou
staci (podle informaci lidi z tiskarny Svoboda)

>  Osobne si myslim, ze grafika je zatim docela slabou strankou Linuxu.
> Alespon co se jedna o tvorbu. Gimp jeste dlouho (pokud vubec) nebude
> Photoshop

Mohu vedet, co v GIMPu chybi a co ma Photoshop?

Jarda