CZ klavesnice

Rudolf Jak9a jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Pátek Říjen 24 21:24:35 CEST 1997

> podporu ceske klavesnice znova. Uz i to je narocne, proto bych
> nerad temto pocestovacum pridelaval praci z psanim nejakeho
> komfortniho editoru klavesnic, zvlast kdys by ho nejspis musel psat
> kazdy znovu.

ked ja nieco programujem z vlastnej iniciativy, tak si moze pozadovat
kto chce co chce ;-)
ine uz je ked ma niekto napad, ktory sa mi paci, dokonca si myslim, ze
obcas som az trochu agresivny pri tahani napadov :-), takze podobne
diskusie beriem ako potencialne miesto, kde sa da nieco najst ...

> neco zapomnel. Kazdy z techto programu se konfiguruje jinak. Resenim
> by bylo vzit jeden z techto formatu, (treba format xmodmap z Xu?  Hmm,
> nevim) a napsat nejake konvertory do ostatnich formatu konfiguracnich
> souboru. Prijde mi to jako dost prace a taky tim pochopitelne

beriem, keby som to mal teraz robit, asi by som na to isiel presne tak
- konvertory

> nevyuzijeme moznosti jednotlivych programu, t.j. budeme muset mit tu
> klavesnici, kterou bude umet implementovat i ten nejhloupejsi program.
> Proto bych to tak nedelal => Pro kazdy dalsi program bude nutne delat

takze namiesto najhlupejsej klavesnice by sa hodila najidealnejsia ...
to by chcelo navrhnut nejaky metajazyk, v ktorom by slo popisat uplne
nekompromisne co najrozlicnejsie klavesnice - myslim ze uz tato
diskusia je celkom slusna vychodiskova databaza. Kazdy
pocestovatel/poslovencovatel by potom mal moznost urobit si native
konvertor pre svoj vytvor.  Keby som prave nemakal na minimovke, tak
sa hned pustim do vymyslania metajazyka na popis cs klavesnice ;-)

	Rudo