Budoucnost Linuxu(From: Pavel Machek)

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pondělí Říjen 27 03:10:42 CET 1997

Hi,

#define FROM "Pavel JANIK ml."
#define TO   "All"

 Pm> To je pravda, ale napr. programy typu Netscape, xv apod. na konzole
 Pm> nefunguji, ze :-( a my chceme, aby byl Linux rozsireny nejen mezi
 Pm> programatory, ale i mezi normalnimi smrtelniky, kteri _nemaji_ v oblibe
 Pm> cmdline interface, ale pekny barevny vokynka ... (kdyz uz to musim napsat
 Pm> takhle)

Ja jsem programator, a pekny barevny okynka ma rad taky, kdyz jsme u toho.
Jenze nejvic me fascinujou detaily typu ze joe editor bezi v textovem modu,
ale v grafickem se prizpusobi velikosti xtermu. Tohle jsem poprve videl pred
cca 3 lety na nejakych DEC workstationach na VSE, a Windows v tu chvili u me
prohraly: od te doby jsem zarputily nadsenec pro X windows, jenze to ma jeden
hacek: mam je doma teprve asi pul roku, a moc s nima neumim (prvni realne
uplatneni: ladim doma CGI skripty v cecku s pomoci Netscapu, dvou xtermu a GNU
C)

Ted sleduju deni okolo KDE, ale zatim ho nemam.

Me by maximalne vyhovovalo, kdyby se pro Linux vyskytovalo nejake ceske
prostredi (staci diakritika a klavesnice, system je lepsi anglicky - ale ceska
napoveda pro neznale anglictiny by nevadila.

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)