Uvaha: Jak rozsirit Linux (From: M. Polak)

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pondělí Říjen 27 03:20:33 CET 1997

Hi,

 MU> to je blbost, ak bude vsetko schopne robit s dokumentmi word, stanu sa
 MU> standardom, a pretoze word s nimi robi prirodzene, stane sa standardom uz
 MU> on (uz tym standardom takmer je, nastastie len takmer). Chcete to ? Ja
 MU> nie. ako standard sa mi ovela viac paci HTML ako word (a to sa mi HTML az
 MU> tak velmi nepaci...)

Dobre, uznavam, ze HTML asi staci. Ale chce to par rozsireni, aby bylo schopne
formatovat i vicestrankove dokumenty (tag <PAGE> ?)

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)