PC Translator & Unix/Linux

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pondělí Říjen 27 13:56:45 CET 1997

AHoj!

> ..
>
> Na teto adrese je k dispozi binarka slovniku jak pro konzolu tak i pro Xy.
> Protoze pouzivas pouze konzolu, tak je tam i neco pro tebe :-))

Jo, tohle jsem znal. Mas pravdu ze je to trochu pouzitelne. Nestudoval
jsem pravnicinu: Jaka jsou prava kolem tehle databaze slovicek?

> BTW - az ten program pouzijes, tak prvni co budes podle meho nazoru delat,
> je to, ze ihned si spustit disassembler a zmenis nekolik instrukci v tomto
> programu na nop... ale posud sam...

Ne. Prvni co udelam ze si prohlidnu format databaze. Tenhle front end
znam a je IMO nepouzitelnej. (Muj osobni slovnik ve kterym se grep-i
podle me funguje mnohem hezcejc. Je fakt ze prohledavani slovniku
nejakych 5 sec trva, ale nez si uvedomim kterym smerem vlastne chci
prekladat tak me to vetsinou trva mnohem dyl...

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).