WD HDD

Tomas Macak tmacak na tuke.sk
Úterý Říjen 28 16:07:56 CET 1997

Zdravim,

mam nainstalovany RH 4.0 s jadrom 2.0.18 a mam problemy s EIDE harddiskom
Western Digital Caviar AC33100H ( 3 GB ). Jadro vypisuje na konzolu:
EXT2-fs warning (device 16:01): ext2_free_blocks: bit already cleared for block
xxxxxxxx
Tento disk je dost vytazovany ( pouziva sa na WWW cache ). Je na Secondary
radici ako Master ( Single ). Predtym som ho mal na Primary a robil to iste.
e2fsck mu nepomoze, iba  nove preformatovanie, ale o cca 3 dni to zacne
robit znovu ...
Na masine je aj 2GB SCSI disk, ktory funguje v poriadku.
Moj nazor je , ze WD su kvalitne, preto by som chcel vylucit vsetky ostatne
mozne vplyvy ( ako napr. ze by to mohlo byt sposobene "starsou" verziou
jadra ...

Vdaka ...

--
    #        Tomas Macak - system administrator at SPSE Lipt. Hradok
   ###                   - administrator at UVT TU Kosice