seriova tiskarna (fwd)

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Říjen 28 16:42:19 CET 1997

Zda se ze moje maily do konference jsou odmitany... no nic, dalsi pokus :)
repost:
a nic... posilam to uz potreti... btw co znamena Sorry, we do not make
relay [nebo tak nejak]?

------------------------
ahoj,
zlobi me $subj :-(
nefunguje handshaking -- pokud tisknu cca 1 stranku, tiskarna vytiskne
akorat to co ma v bufferu, ktery pravda neni velky - pul kila.
Nastaveni tiskarny: HW handshaking, 8bit no parity 1 stopbit 9600 bd.

stty -a </dev/ttyS1:

intr = ^C; quit = ^\; erase = ^?; kill = ^U; eof = ^D; eol = <undef>;
eol2 = <undef>; start = ^Q; stop = ^S; susp = ^Z; rprnt = ^R; werase = ^W;
lnext = ^V; flush = ^O; min = 1; time = 0;
-parenb -parodd cs8 -hupcl -cstopb cread clocal crtscts
-ignbrk -brkint -ignpar -parmrk -inpck -istrip -inlcr -igncr icrnl -ixon
-ixoff
-iuclc -ixany -imaxbel
opost -olcuc -ocrnl onlcr -onocr -onlret -ofill -ofdel nl0 cr0 tab0 bs0
vt0 ff0
isig icanon iexten echo echoe echok -echonl -noflsh -xcase -tostop
-echoprt
echoctl echoke

Je to dobre? zadnou chybu jsem nenasel..

Jinak je to urcite spatnym handsh.: totez dela i cat >/dev/ttyS1.

Diky za reakce...

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon