CZ klavesnice

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 28 18:15:59 CET 1997

[...]

> IMO neni mozne pracovat v kazdym okne na jinou klavesnici. Ja mam
> proste _jeden_ mod ve kterym jsem schopen psat. Nejde jen o prepinani
> pocitace: jde taky o prepinani *mych rukou*.

Abych pridal svuj pristup: pouzivam ceskou klavesnici v xtermu, takze
ruzna okna jsou nezavisla. Ceska klavesnice je presne podle psaciho
stroje (a qwertz), anglicka (programovaci) presne podle popisu
klavesnice (a qwerty). Jsem schopen se (mentalne) prepinat mezi psanim
cestiny a anglictiny a problemy mi to necini. Pro kratke symbolove
vsuvky pouzivam v ceske klavesnici levy Alt.

To jen tak, abyste vedeli, co je taky mozne ;-)

[...]

                   I can take or leave it if I please