CZ klavesnice

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Úterý Říjen 28 14:58:10 CET 1997

Hi!

>     PK: Mne osobne by takova vec desila jeste vic nez "inteligentni"
>     PK: samoprepinani klavesnice ve Win95, kde muze mit kazde okno jinou
>     PK: klavesnici.
>
> Ja nevim, jak funguji Windoze 95, ale mit v kazdem okne jinou klavesnici
> povazuji osobne za rozumne (nerad se prepinam).

Ja nevim, ale:

IMO neni mozne pracovat v kazdym okne na jinou klavesnici. Ja mam
proste _jeden_ mod ve kterym jsem schopen psat. Nejde jen o prepinani
pocitace: jde taky o prepinani *mych rukou*.

> Ten muj priklad s hranatymi zavorkami v CWEBu vubec neni nesmysl.
> Zkuste si psat C program na ceske klavesnici a pochopite, po cem
> touzim.

UCW klavesnice. Nabodenicko je jeden znak z 100-200 => je docela
prijatelne psat ho jako CapsLock-pismenko.

> Nevim, proc se desite "inteligentni" klavesnice, nikdo vam ji prece
> nenuti.  Ja naopak nemam rad, kdyz nekdo rika "*ja* to nepotrebuji a

Takova klavesnice by byla velmi divna a v podstate neovladatelna
vec... Pocitace neumi cist myslenky. [Nastesti].

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).