CZ klavesnice

richard.sputa.fei na vsb.cz richard.sputa.fei na vsb.cz
Středa Říjen 29 09:53:19 CET 1997

> 1) Na nejakem domluvenem miste, dejme tomu /etc/kbdcz, bude nejaky textovy
> soubor, ktery bude mit treba najaky takovyhle format:
>
> ------
> # Popis rozlozeni klaves na ceskych programatorskych klavesnicich
> # V hranatych zavorkach [] je uveden symbol klavesy
> # Ve spicatych zavorkach <> je uveden nejaky symbol
> # V uvozovkach je uveden znak nebo posloupnost znaku
> # + oznacuje soucasny stisk klaves
>
> <KBD_NO> == 1   # primarni klavesnice
>
> # Kombinace klaves  == Vyznam
>
> [a] == "a"  # klavesa [a] generuje znak a
> [b] == "b"
> [...]

ja jsem mnel v souboru app-defaults/NXTerm ten problem ze jsem
nadefinoval Shift+a=A, ale kdyz jsem se capslockem prepnul na velka
pismena tak mi Shift+A psal porad "A" a ne "a"...
to bylo z toho duvodu, ze nerozlisoval Shift+a a Shift+A
proto bych byl rad kdyby toto bylo v tom formatu (etc/kbdcz) osetreno

Dale nevim jestli bude vsem vyhovovat ze bude klavesnice ve vsech
programech stejna (ve vi bych to asi neunesl)
Chtel bych aby tam byla moznost uvest

[Program=blabla]
mapa klaves pro dany program
[endProgram=blabla]

nemusely by se tam defiovat vsechy klavesy zovu ale jen rozdily,
ale na tom netrvam