CZ klavesnice

Nathan L. Cutler livingston na pha.pvtnet.cz
Středa Říjen 29 12:47:23 CET 1997

Nevim, ale mne nepripada nejlepsi vest zdlouhave diskuse o rozlozeni
jednotlivych klaves. Prece tu jde o neco trochu jineho, a sice aby ta
klavesnice byla rozumne konfigurovatelna (napr. souborem v /etc -
vynikajici napad). Pak staci mit v distribuci n (treba 20) ruznych
konfiguracnich souboru a sam uzivatel si vybere, ktery z nich prekopiruje
do /etc.  Kdyz prijmeme tuto filozofii pak neni ani problem ktera klavesa
nebo kombinace klaves bude slouzit k prepinani mezi primarni a sekundarni
klavesnici, ani ktera klavesnice bude pri bootu zavedena jako primarni a
ktera jako sekundarni, nebot i to by se dalo klidne napsat do
konfiguracniho souboru (napr. /etc/keybprisec).

Jako zajimavejsi tema se mi jevi: jak vyse uvedeneho implementovat na
urovni konzole a v Xkach, a jak to promitnout do znamych tri hlavnich
distribuci?

--
Nathan L. Cutler              (int'l ++420 instead    tel.:   0311-671160
Livingston, s.r.o.             of leading zero)       fax:    0311-671159