CZ klavesnice

Středa Říjen 29 13:25:44 CET 1997

On Wed, 29 Oct 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Nevim, ale mne nepripada nejlepsi vest zdlouhave diskuse o rozlozeni
> jednotlivych klaves. Prece tu jde o neco trochu jineho, a sice aby ta
> klavesnice byla rozumne konfigurovatelna (napr. souborem v /etc -
> vynikajici napad). Pak staci mit v distribuci n (treba 20) ruznych
[snip]

to je slovo do pranice

dovoluji si navrhnout, aby nejaci dobrovolnici (ja ted bohuzel nemam
na to dost "zbytecneho" casu)

1) zhodnotili moznosti jednotlivych prostredi (konzole, XFree86, X11
   obecne, treba i ten emacs :> atd)
2) nalezli rozumny nejvetsi spolecny delitel
3) take by se nekdo mohl podivat, jak to maji udelane kolegove ze
   zahranici (zvlaste evropsti), aby se neznovuvynalezalo kolo

a pak muzeme kazdy vesele dumat nad tim, jak si naimplementovat svou
oblibenou klavesnici :)

BTW: ted jsem si vzpomnel, ze v LJ byl kdysi nejaky clanek na tema
"unifikovana konfigurace klavesnice" a bylo to docela inspirativni (ale
to je vsechno, co si o tom pamatuji :b)... kdyztak si reknete a ja to
zkusim najit a nejake zasadni informace z nej poskytnout

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

P.S. slovo "neznovuvynalezat" si asi necham patentovat :)