CZ klavesnice

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Středa Říjen 29 13:28:18 CET 1997

On 29 Oct 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Nevim, ale mne nepripada nejlepsi vest zdlouhave diskuse o rozlozeni
> jednotlivych klaves. Prece tu jde o neco trochu jineho, a sice aby ta
> klavesnice byla rozumne konfigurovatelna (napr. souborem v /etc -
> vynikajici napad). Pak staci mit v distribuci n (treba 20) ruznych
> konfiguracnich souboru a sam uzivatel si vybere, ktery z nich prekopiruje
> do /etc.  Kdyz prijmeme tuto filozofii pak neni ani problem ktera klavesa

Prominte, ze ted vstupuji do diskuse, do ktere jsem pred tim ani nepipnul.
Jen chci podporit vyse uvedeny nazor. Jak vyplyva z dohadu v teto diskusi,
pokusit se casem o nejake snadno ovladatelne "konfiguratko" ceske
klavesnice by asi bylo velmi uzitecne.

Jeste prosba: take patrim k tem, kteri (byt obcas) pouziji CapsLock jako
CapsLock. Kdyz jsem delal na, tusim, Sunovske klavesnici, ktera ma v
presne stejnem miste Ctrl, bylo to mimoradne protivne.

--
                           Jan Schier

Dept. of Adaptive Systems,
Inst. of Information Theory and Automation
Academy of Sciences of the Czech Republic
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic

Tel:     +420 2 6605 2251  Fax:     +420 2 688 4903
         +420 2 688 3421   E-mail:  schier na utia.cas.cz