CZ klavesnice

Středa Říjen 29 13:43:33 CET 1997

On Wed, 29 Oct 1997, Jan P. Schier wrote:

> Jeste prosba: take patrim k tem, kteri (byt obcas) pouziji CapsLock jako
> CapsLock. Kdyz jsem delal na, tusim, Sunovske klavesnici, ktera ma v
> presne stejnem miste Ctrl, bylo to mimoradne protivne.

Ja se zase priklanim k reseni Martina Marese - tedy CapsLock pouzit na
psani ceskych znaku, puvodni funkci CapsLocku prehodit na alt+CapsLock.
Pouzivam to tak uz asi pul roku (od to doby co to Martin vymyslel :-) )
a nemuzu si to vynachvalit. Jednak uz se mi nesTAVA TOHLE a jednak ta
cestina proste neprekazi - ja totiz cesky pisu jen malokdy.

Leos Bitto