CZ klavesnice

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Středa Říjen 29 15:04:40 CET 1997

> Ja se zase priklanim k reseni Martina Marese - tedy CapsLock pouzit na
> psani ceskych znaku, puvodni funkci CapsLocku prehodit na alt+CapsLock.
> Pouzivam to tak uz asi pul roku (od to doby co to Martin vymyslel :-) )
> a nemuzu si to vynachvalit. Jednak uz se mi nesTAVA TOHLE a jednak ta
> cestina proste neprekazi - ja totiz cesky pisu jen malokdy.

Mne se osobne moc libilo reseni, kdy se ceska klavesnice prepinala Pauzou.

Mimochodem, pomyslete jeste na jednu vec - pokud nekdo v budoucnu bude
chtit pouzit Linux k prekladani, bylo by pro nej idealni, kdyby rychle
prepinani nebylo jen CZ<->neco, ale mezi vice klavesnicemi - CZ-GER-US
apod. Plus snadno volatelna graficka mapa klavesnice (ta uz je, jako
xkeymap, nebo jak se to jmenuje, takze tohle je spis otazka desktopu).

			Honza Schier