CZ klavesnice

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Středa Říjen 29 14:57:34 CET 1997

> Ja se zase priklanim k reseni Martina Marese - tedy CapsLock pouzit na
> psani ceskych znaku, puvodni funkci CapsLocku prehodit na alt+CapsLock.
> Pouzivam to tak uz asi pul roku (od to doby co to Martin vymyslel :-) )
> a nemuzu si to vynachvalit. Jednak uz se mi nesTAVA TOHLE a jednak ta
> cestina proste neprekazi - ja totiz cesky pisu jen malokdy.

Jiste. Kdo to tak chce, ma to mit (bez ironie). Ale byl bych moc rad,
kdyby to tak nebylo v reseni klavesnice zadratovane natvrdo, protoze jsou
lide, pro ktere tohle bude jeden z podstatnych rysu. Proto se
primlouvam za reseni ktere navrhuje nekolik keymap + snadna
rekonfigurovatelnost.

			Honza Schier