CZ klavesnice

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Středa Říjen 29 16:26:30 CET 1997

    PK: On Wed, 29 Oct 1997, Nathan L. Cutler wrote:

    :: Prece tu jde o neco trochu jineho, a sice aby ta klavesnice byla
    :: rozumne konfigurovatelna

    PK: dovoluji si navrhnout, aby nejaci dobrovolnici (ja ted bohuzel
    PK: nemam na to dost "zbytecneho" casu)

    PK: BTW: ted jsem si vzpomnel, ze v LJ byl kdysi nejaky clanek na tema
    PK: "unifikovana konfigurace klavesnice" a bylo to docela
    PK: inspirativni

Ano, vyvojari Debianu se tim dokonce inspirovali natolik, ze byl
vytvoren Debian Keyboard Configuration Project.  Nezda se mi, ze by
s tim byli nejak moc daleko, ale prinejmensim obcas se na tom pracuje.
Blizsi informace naleznete na

  http://fatman.mathematik.tu-muenchen.de/~schwarz/debian-kbd/

    PK: P.S. slovo "neznovuvynalezat" si asi necham patentovat :)

Jake budou licencni poplatky, kdyz reknu, ze je lepe neznovuvynalezat
neco, na cem se uz pracuje, a radeji se misto toho spojit s vyvojari
Debianu? :-)

Milan Zamazal