CZ klavesnice KORDINATOR

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:01:12 CET 1997

Ahoj!

> Vetsina NEPROGRAMATORU pise vsemi 2-10 prsty (ja trema)
> podle standartu CESKY PSACI STROJ. Programatori
> (mezi nez jsem kdisi patril) pisi na US klavesnici i pod
> MS-Win a zasadne QWERTY.
>
> Klavesy jako Scroll Lock a Caps Lock bych nechal napokoji.
> Ta prvni neni vsude a ta druha je celkem vsem jasna.
>
> Prepinani klavesnic tezko rici, ja osobne pouzivam jen jednu
> a nikdy nevim cim se pod MS-Win prepina. To bude tezky
> orisek. Osobne bych byl pro Shift+Shift.

Hmm - radeji ne. Aspon ja pri psani obcas zmacknu obe aniz bych tim
myslel neco specialniho. Proste prechazim z jedne strany keyboardu na
druhy. Prepinani klavesnic by IMO mohlo byt na silenosti typu
Ctrl-Shift-'A' = amaterska, 'P' = psaci stroj, 'U' = us. Aby byly
vsude stejna aspon jmena klavesnic.

> MS kupodivu pouziva (od DOSu 5 nebo 6?) klavesnici
> kompatibilni s IBM a HP, ne naopak!
> Od te doby mne pod DOSem nestrasi vami chvalene rezidenty!
> Sic mi to dalo fusku naucit se standartu, ale ted mam
> svaty klid a pisi vsude stejne.

Myslis takovy to backslash = RightAlt-Q?

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+