CZ klavesnice KORDINATOR

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:34:12 CET 1997

> Ja treba zas pouzivam vsude <shift>+<shift>. Kazdy ma jine naroky.
> Prepinani by melo byt volitelne. Na vyber z nekolika zazitych zvyklosti.

Promin, ale zrovna prepinani _NESMI_ byt volitelne. Podle me je
rozumny pozadavek aby kazdy se byl aspon schopen prepnout na US
klavesnici. No a kdyz budes mit volitelne i prepinani, povede to k
tomu ze  prichozi osoba nebude schopna napsat _vubec_ nic. [Premyslej
o dvorakove rozlozeni ;-)]

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+