CZ klavesnice KORDINATOR

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 14:14:55 CET 1997

Pavel Machek wrote:

> Promin, ale zrovna prepinani _NESMI_ byt volitelne. Podle me je
> rozumny pozadavek aby kazdy se byl aspon schopen prepnout na US
> klavesnici. No a kdyz budes mit volitelne i prepinani, povede to k
> tomu ze  prichozi osoba nebude schopna napsat _vubec_ nic. [Premyslej
> o dvorakove rozlozeni ;-)]

Tak to muzou byt tri eventuality:

1) Bud prichozi osoba pracuje na mem stroji pod mym dohledem nebo aspon
   s mym svolenim, a pak neni problem ji poucit prip. poradit.

2) Nebo je prichozi osoba hacker, a ten si uz nejak poradi sam.

3) Anebo se jedna o nahodneho kolemjdouciho, ktery nema co na praci,
   a pak bude jedine vitane, kdyz behem toho sveho casu nazbyt bude
   jen hledat tu spravnou kombinaci klaves - do te doby, nez se vratim
   a prokopnu ho dverma.

Anebo jsem zasadne zapsklej samotar a ke svymu stroji nikdy nikoho nepustim
a tak opravdu nechapu, proc by me mel takovyto nemistny altruismus omezovat
v moji praci, abych do konce zivota musel mackat nejake podle me treba zrovna
idiotske klavesove kombinace!

MMCH, klidnejsim tonem: Samozrejme, ze se mi uz mockrat stalo, ze jsem
zasedl k cizimu stroji, kde klavesnice psala cesky a ja nebyl schopny
napsat ani zavinac. Zkusil jsem shifty, par dalsich kombinaci ctrl, alt,
prip. F1, F2, a kdyz to nezabralo, tak jsem se zeptal, ale nikdy me nenapadlo,
ze bych mel dotycneho presvedcovat, aby si to prepinani klavesnic nejak zmenil
podle mych predstav!

>                                                                 Pavel

Petr