Zase cestina

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 11:41:27 CET 1997

  Dobry den.

  Tak jsem opet narazil na problemy s cestinou.

  1. Konzole:

 V souboru /etc/rc.d/rc.local mam na konci nasledujici radky:

        /usr/bin/setfont lat2-08.psf    # Nebo jiny iso8859-2 font
        /usr/bin/loadkeys cz-lat2.map   # Nebo sk-lat2.map

Problem je v tom, ze se mi timto prepne textovy rezim, takze takhle
je vsechno mrvane. Kdyz zakomentim ten prvni radek, je sice velikost
normalni, ale znaky se nezobrazuji cesky. Jak zanechat normalni
velikost textoveho rezimu, a soucasne zpusobit, aby slapala cestina?

  2. X-windows.

    At se v tech konfigurakach pro X hrabu jakkoliv, nemohu docilit,
aby mi X-term ci nejaky editor pod X zobrazoval ceske znaky. Funguji
pouze pod Netscapem, jinak mi to zobrazuje spatne. Nastavuje se jeste
nekde neco krome cest k fontum v xf86config a zapinani ceske
klavesnice v .fvwmrc nebo tak neco. (Upravoval nekdo jine soubory?)

Diky,
                    Michal

    *                                                          *
    *      Michal Rada          Matematicko-fyzikalni fakulta  *
    *      pokoj B 608              University Karlovy         *
    *   Kolej 17.listopadu         Ke Karlovu 5, Praha 2       *
    *    182 00, Praha 8             obor Informatika          *
    *   Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                    *
    *   E-mail: michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                 *
    *           rada na menza.mff.cuni.cz                         *
    *   WWW   : http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael          *