Squid a offline - VYRIESENE

Tomas Potok tomas na gymgol.nr.sanet.sk
Čtvrtek Říjen 30 15:34:47 CET 1997

OK, uz som to poriesil, chyba bola (ako inak ;) v niecom uplne inom. Proxy
server nemohol nadviazat spojenie na vlastny server koli DNS,
named nepoznal vlastny server. ;((( Aj ked nerozumiem preco nestacil zaznam
v /etc/hosts...)

> Co myslis pod offline ?

Myslel som tym, ze server nie je pripojeny k Internetu.

Vdaka!

P.S.: Aged 17

--
Tomas Potok, student & Linux admin, Gymnazium Golianova 68, Nitra
potok na afnet.uniag.sk