Squid a offline

Tomas Macak tmacak na tuke.sk
Středa Říjen 29 16:19:44 CET 1997

Tomas Potok wrote:

> Mam otazocku. Ako prinutit squid, aby odpovedal na otazky aj ked je offline?
Co myslis pod offline ?

> Pokial je nas lokalny server offline a pokusam sa z neho stiahnut
> stranku, (na tej masine bezi aj squid), tak squid mi odpovie nejakou hlaskou
> o vycerpanych filehandles. Ked som online, vsetko bezi ok.
Ja som mal problemy s poctom file descriptorov. Default v jadre bolo myslim
256, po zmene zdrojakov jadra a prekompilovani na 1024 FD ide OK ...

> Hrabal som sa v squid.conf, ale asi som prehliadol nejaky riadok, kde by sa
> dal nastavit zakaz cacheovania pre vybrane servery.
Da sa to napr. cez parameter local_domain ( takto teda zakazes cachovanie
celej domeny ) alebo je tam este local_ip, tam by si mohol hodit IP masiny,
ktoru nechces cachovat ...

--
    #        Tomas Macak - system administrator at SPSE Lipt. Hradok
   ###                   - administrator at UVT TU Kosice