CZ klavesnice KORDINATOR

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 30 15:35:57 CET 1997

10

> Tak to muzou byt tri eventuality:
>
> 1) Bud prichozi osoba pracuje na mem stroji pod mym dohledem nebo aspon
>    s mym svolenim, a pak neni problem ji poucit prip. poradit.

Pokud pracuje s tvym svolenim, nemusi to jeste znamenat ze u toho
jsi. Me se na linuxu libi to, ze kdyz nekomu pujcim masinu tak proste
nepotrebuje muj dohled.

> MMCH, klidnejsim tonem: Samozrejme, ze se mi uz mockrat stalo, ze jsem
> zasedl k cizimu stroji, kde klavesnice psala cesky a ja nebyl schopny
> napsat ani zavinac. Zkusil jsem shifty, par dalsich kombinaci ctrl, alt,
> prip. F1, F2, a kdyz to nezabralo, tak jsem se zeptal, ale nikdy me nenapadlo,
> ze bych mel dotycneho presvedcovat, aby si to prepinani klavesnic nejak zmenil
> podle mych predstav!

Napada me reseni:

V kazde klavesnici mit jedno z prepinani na nejake obskurni
kombinaci, ktera ale bude standartni. (Alt-AltGr-Shift-ScrollLock-U mi
proste da US _vzdy_). A pak kolik prepinani chcete naprosto
kdekoliv. Takze vlastnik kompu si bude vesele prepinat pomoci
Ctrl-Capslock. No a nahodne prichozi (pote co trikrat skusi to na co
je zvykly z domova), odpali onu silenou kombinaci a dostane US
klavesnici. A bude celkem vzato taky spokojen.

Je to prijatelne?

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+