Problemy se sitovou kartou

Miroslav Dvorak Miroslav.Dvorak.hgf na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 30 19:32:13 CET 1997

On Thu, 30 Oct 1997, Vladimir Vlach wrote:

> Vlastnim sitovou kartu NE 2000 kompatibilni a Linux mi ji pri instalaci
> nedetekuje. Nefunguje ani rucni nastaveni. Mozna to take spatne
> nastavuji :
>
> io=340
> irq=5
> Zkousel jsem asi 3 druhy od ruznych vyrobcu. Uz nevim co mam zkusit.
> Poradite mi nekdo ?

Zdravim,
nemas na tom irq nebo na tom io neco jineho co se startuje (treba
modulove) potom, co se spousti ovladac ne*000?

ps: nad tim jsem bloumal 2 bezesne noci :-)

mirek

--
http://www.vsb.cz/~p96221
Miroslav Dvorak, Kolej VSB-TU, Studentska 1770, Ostrava - Poruba, 70032