Kernel 2.1.60 a podpora Unicode v jadru ?

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 30 18:53:06 CET 1997

> Ve Svete namodro jsem cetl nejaky clanek, kde tvrdili, ze se dela
> na nejakem experimentalnim jadru 2.1.60, kde by mela byt (jako prvni
> mezi Unixy ;-) podpora Unicode v jadru nebo co. Uz si to ani poradne
> nepamatuju, prislo mi to jako poradny nesmysl. Hlavne to, ze by se kernel
> zajimal o takovou hloupost jako je kodovani znaku v aplikacich.

Ano je to pravda. Kernel 2.1.60 podporuje ukladani nazvu souboru na
disk v unicode, takze muzete pouzivat vsechna pismenka, na ktera si
jen vzpomenete. Chtel jsem to skusit, ale nejak se mi nepovedlo
upgradnout na dostatecne cerstve gcc, takze mi ted nejde nic
prekladat. Ale jakmile prijdu na to, co jsem zvoral, tak se ozvu s
nejakymi skusenostmi.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost. Byl po dvaceti
letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel prirozenou smrti.