Kernel 2.1.60 a podpora Unicode v jadru ?

Čtvrtek Říjen 30 19:42:36 CET 1997

On Thu, 30 Oct 1997, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Ano je to pravda. Kernel 2.1.60 podporuje ukladani nazvu souboru na
> disk v unicode, takze muzete pouzivat vsechna pismenka, na ktera si
> jen vzpomenete. Chtel jsem to skusit, ale nejak se mi nepovedlo
> upgradnout na dostatecne cerstve gcc, takze mi ted nejde nic
> prekladat. Ale jakmile prijdu na to, co jsem zvoral, tak se ozvu s
> nejakymi skusenostmi.

Ja to pouzivam v kernelu 2.0.31 jako extra patch. Najdete ho na adrese
ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/MIRRORS/bmrc.berkeley.edu/linux/fat32/
fat32_joliet_nls_patch-0.2.8.gz.

Jedna se o podporu filesystemu FAT32 (momentalne pouze v Windows 98 beta)
a Joliet (dlouhe nazvy na CDROM, citelne ve Windows 95 a NT 4.0 - je to
rozsireni iso9660, stejne jako napr. Rockridge Extension). FAT32 jsem
nemel kde otestovat, Joliet funguje spolehlive.

Leos Bitto