CZ klavesnice - akordy

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Středa Říjen 29 22:07:44 CET 1997

10

Ahoj!

> No no, mozna rychlejsi nez "jednoprstove" psani, ale urcite ne tak rychle
> jako psani "vsemi deseti". Prece stisknuti kombinace klaves vyzaduje daleko
> vetsi zapojeni mozku a nervoveho systemu nez stisknuti klavesy jedne.

Hlavne: Psani akordu se neda 'paralelizovat' - aspon ja pisu tak ze
zmacknuty jsou obcas i dve klavesy najednou. (T.j. 'Ahoj' vypada jako
SHIFT Dolu, A Dolu, SHIFT nahoru (a nebo taky ne ;-), H dolu, A nahoru
O dolu, H nahoru etc... Coz s akordy proste nejde.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).