CZ klavesnice

Hanuš Adler had na pdas.cz
Úterý Říjen 28 14:07:34 CET 1997

On 27 Oct 1997, Milan Zamazal wrote:

> Ja nevim, jak funguji Windoze 95, ale mit v kazdem okne jinou klavesnici
> povazuji osobne za rozumne (nerad se prepinam).

Kdykoli musim sednout k Windows, prave tohle me irituje ze vseho nejvic.
At pisu anglicky, nebo cesky, staci mi osobne jedna klavesnice -- ceska.
Kdo by se ostatne nezblaznil, ma-li v jedne casti textu qwerty a v druhe
casti qwertz, na ktere klavese je zrovna dvojtecka a strednik a uvozovky
a tak dale... Jeste na tom nejsem tak zle, abych si nezapamatoval, jak
si mohu klavesnici prepnout sam, kdyz to potrebuju.

Co se tyce toho prepinani, primlouval bych se za soucasne stisknuti obou
shiftu, pripadne za klavesu Pause. Caps Lock obcas pouzivam prave k tomu
ucelu, ke kteremu byl vymyslen a jako prepinac by me asi matl.

S pozdravem,

Hanus Adler

Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp