Problemy se sitovou kartou

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Říjen 30 23:10:16 CET 1997

Prijemny den,

> Vlastnim sitovou kartu NE 2000 kompatibilni a Linux mi ji pri instalaci
> nedetekuje. Nefunguje ani rucni nastaveni. Mozna to take spatne
> nastavuji :
> io=340
> irq=5

Mal som podobny problem, pricom sa jednalo o karty PCI a ako inac
Plug&Play (dost dlho). Problem bol v tom, ze pokial malo jadro podporu
skompilovanu napevno, detekcia bola OK. V pripade, ze bola podpora
ako modul pri instalacii to kartu nedetekovalo automaticky a ona si
automaticky zvolila adresy 0xXXXX a IRQ tiez nejake exoticke a este
dalsi problem, ze tieto adresy sa mozu menit pri zmene konfiguracie,
ak sa nejaka karta prida alebo uberie. Najjednoduchsie je spustit
v DOSe soft na nastavenie karty, ktory vypise aktulalne nastavenie
a to pri instalacii zadat rucne. V pripade, ze doska ma podporu P&P
zvykne sa hodnota IRQ a IO adresy vypisat pri boote.
Nemoze to byt aj nejakym konfliktom preruseni ???

	Vela stastia ;-)

			Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia