filesystem - non-contiguous

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Čtvrtek Říjen 30 23:22:21 CET 1997

Prijemny dobry den,

mam taky maly problem, doinstaloval som do servera
novy disk 4GB,rozdelil ho na /dev/hdc1 a /dev/hdc2.
Pri kontrole e2fsck dostavam hlasku:

/dev/hdx: 3831{514000 files (27,2% non-contiguous) XXXX/XXXX blocks

co to znamena ? Nikde v howto ani man som to nenasiel.
Tie percenta sa menia tazko povedat podla akej zavislosti.

A este jeden problem. Mam tam Sambu (chodi OK) a NETATALK,
pricom tento mi niekedypri citani/zapise hodi disk error.
Pri nasledujucom pokuse to ide OK. Moze to mat suvis
s hornym problemom ???

	Vopred vdaka za nejaky ten nazor :-)
					Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia