Uvaha: Ceske klavesnice, IBM i programatorska

Snek linux-cz na www.alla.sk
Pátek Říjen 31 08:24:21 CET 1997

Jan Kybic wrote:

> Nesouhlasim. Znam spoustu lidi, ktery sice pisi na psacim stroji i na
> pocitaci, ale velkou praxi v tom nemaji a je pro ne tedy velmi
> dulezity spravny popis. Pokud dam nekomu takovem klavesnici, kde
> polovina klaves dava jiny znak, nez je na nich napsan (jako treba
> klavesnice chovajici se jako cesky psaci stroj s US popisem)

To chcete tvrdit ze pouzivate jeste klavesnici bez ceskeho
popisu a
pisete na ni cesky?

> 'Scroll Lock' neni vsude? Je to mozna pravda, ale na vsech PC
> klavesnicich (o kterych se tu predpokladam hlavne bavime) je.

Mam na mysli notebooky, mam zde tri druhy a zadny nema
Scroll Lock.
(Scroll Lock pres funkcni klavesu u jinych modelu
neakceptuji.)

Snek.