Uvaha: Ceske klavesnice, IBM i programatorska

Pátek Říjen 31 13:12:28 CET 1997

On Fri, 31 Oct 1997, Honza Pazdziora wrote:

> Jinak si myslim,ze takhle dabata je uz naprosta pitomost. Stejne jsme
> dospeli k tomu, ze se neshodnem, a uz vubec ne na tom, jak prepinat
> cestinu (ja prepinam Pause a nehodlam na tom nic menit, no mozna bych

navrhuji, aby
1) v kazde klavesnici bylo mozno napsat nasledujici texty
   "setkbd us", "setkbd cz" a "setkbd sk" nasledovane klavesou
   Enter (bez velkeho experimentovani, kde se stanovena pismenka
   nachazeji)
2) aby existoval program setkbd, ktery nastavi klavesnici podle
   sveho parametru (us=americka, cz=standardni ceska, sk=standardni
   slovenska...)

pak si "nahodny kolemjdouci" nemuze stezovat, ze je nastavena blba
klavesnice, nebo ze se prepina nejak divne, protoze si spusti vyse zmineny
program a nastavi si to na "standardizovanou" klavesnici dle sveho vyberu

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)