Uvaha: Ceske klavesnice, IBM i programatorska

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 31 14:02:21 CET 1997

> navrhuji, aby
> 1) v kazde klavesnici bylo mozno napsat nasledujici texty
>    "setkbd us", "setkbd cz" a "setkbd sk" nasledovane klavesou
>    Enter (bez velkeho experimentovani, kde se stanovena pismenka
>    nachazeji)

Hmm. Jsi si jisty ze tohle pod X-ama projde?

Jeste jedna vec: Misto US klavesnice by mozna stalo za to pouzivat UCW
ceskou klavesnici: od us se lisi jen v chovani capslocku a jde na ni
psat i cestina.

Jeste bych mozna ceskou klavesnici prejmenoval z cz na cs - zrovna
pismenko 'z' muze byt dosti problematicke ;-).

> 2) aby existoval program setkbd, ktery nastavi klavesnici podle
>    sveho parametru (us=americka, cz=standardni ceska, sk=standardni
>    slovenska...)
>
> pak si "nahodny kolemjdouci" nemuze stezovat, ze je nastavena blba
> klavesnice, nebo ze se prepina nejak divne, protoze si spusti vyse zmineny
> program a nastavi si to na "standardizovanou" klavesnici dle sveho vyberu

Souhlasim.

								    Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+