Terminfo & termcap

Miroslav Lednicky lednicky na ceres.spszl.zln.cz
Pondělí Září 1 08:28:52 CEST 1997

Zdravim vsechny!

	Nejaky cas jsem se ted hrabal v manualech tykajicich se souboru
termcap a databaze terminfo. Musim se priznat, ze moc moudry z toho
nejsem. Pomuze mi nekdo?
	Potreboval bych, aby muj Linux znal vice typu terminalu. Zjistil
jsem, ze v databazi terminfo je jich dost a v souboru termcap zalostne
malo. Musim je do termcap rucne doplnit, nebo lze donutit aplikace, aby se
podivali i do terminfo?

			Predem dekuji.

					Miroslav Lednicky.
--