Terminfo & termcap

Miroslav Lednicky lednicky na ceres.spszl.zln.cz
Pondělí Září 1 11:02:21 CEST 1997

> to zalezi na pouzivanych programech,  az na nejake osklive vyjimky by ovsem
> tyto mely brat informace z terminfo

Pouzivam distribuci Slackware 3.2 a kdyz na tento system udelam telnet,
tak vt220 to nezna. Pritom v terminfo je, ale v termcap ne. Nemuze to
byt nastavenim promenne TERMINFO?

> nicmene pomoci prikazu "infocmp -C" lze (s urcitymi omezenimi) prelozit
> informace z terminfa do termcapu (viz man)

Jo, to vim, ale byl bych rad, kdybych to delat nemusel.

					Miroslav Lednicky

--