X-Appeal v milionech barev

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Září 1 10:34:23 CEST 1997

Mam asi trochu primitivni a sem nepatrici dotaz:

Jak rozchodit X-Appeal (tj. klient (browser nebo ja nevim jaxe to jmenuje, delato jen to, ze se to pripoji na server a ja muzu pracovat v Xech na terminalu)),
aby mi zobrazoval 16 mil barev.
Kdyz jsem konfiguroval X-Window na Linuxu, tak to slo v nastavit z radky
startx -bpp32 , ale v X-Appealu jsem to nikde nenasel (mozna jsem spatne hledal)
Byl bych vam vdecny za odpoved (nekamenovat! ja jsem zbrkly a Linux moc neumim
:-)

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*