ZMAGIC -> QMAGIC

Pondělí Září 1 11:09:06 CEST 1997

On Fri, 29 Aug 1997, Jan Kasprzak wrote:

> 	nepamatujete si nekdo, jak lze zkonvertovat ZMAGIC program
> na QMAGIC?
a jde to vubec? (nejak rozumne)

ZMAGIC vypada tak, ze ma 1 stranku na adrese 0, ve ktere je pouze hlavicka a
vse ostatni je od 2.stranky (a 1.stranka se pri spusteni procesu odmapuje),
pricemz startovaci adresa je (typicky) 4096

QMAGIC zacina az od te 2.stranky (na adrese 4096) a ma v ni na prvnich X
bajtech nacpanou hlavicku a pak nasleduje vlastni text programu se startovaci
adresou (typicky) 4096 + X

cili konverze ZMAGIC->QMAGIC by musela nejak udelat misto pro QMAGIC hlavicku,
coz je problem hodny tvurce pocitacovych viru :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)