the K desktop environment

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Září 2 11:21:55 CEST 1997

Vcera jem to stahl a zkusil a pusobilo to na mne taky tak.

> Nektere casti pouzivam celkem bez problemu ( window manager, editor,
> Kterm, k-setrice obrazovky atd. ), ale jine jsou jeste dost nestabilni.
> Treba prave file manager a jine dosud nejsou vubec hotove ( tusim, ze
> jsem jeste nevidel develop IDE ap., seznam je na www.kde.org, ale mozna
> aktualni stav je jiny)
>

> Urcite to stoji z a podivani. Celkove me to _DOST_ prekvapilo.
Napodobne. Stoji za to to videt.

Jen mi neni jasne jak to bude s cestinou, napr. file manager pri
otevreni www.seznam.cz nezobrazoval ani jednu variantu ceskou a nevim
kde se tam vlastne ty fonty nastavuji (config je nejak moc strucny).
Dale by me zajimalo, zda se to da nejak slusne konfigurovat (jako
napr. fvwm - tam mi to velmi vyhovuje), pripadne jak je to s ceskou
klavesnici. Ma nekdo nejake zkusenosti?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe