respawn

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Středa Září 3 09:06:42 CEST 1997

> Odesílatel: Patka Martin <smartin na mikros.mikroservis.cz>

> ten sleep mate opravdu zakomentovany ? Tak to se nedivim.....

Jasne bylo to tim, avsak nakonec jsem to vyresil trochu jinak.
Trochu se mi nelibilo, ze pak de facto bezi navic ten sleep a ten script,
tak jsem to cele zkusil dat rovnou jako jeden radek do inittabu. To taky
moc nepomohlo, protoze byl furt respawning too fast a tak jsem
tam jeste (na radu Petra Kristofa z konference) pridal volbu
-detach a pak uz bylo vse OK. Mam za to, ze by takovehle reseni mohlo
pomoci i v tom dalsim problemu o kterem pisete (viz nize)

>PS: mimochodem, nalezl jsem u tohoto scriptu chybicku na krase, kterou
>neumim odstranit. Pokud je spojeni dlouho beze zmeny, pppd se ve vypisu
>ps -ax "sbali"  do tvaru
>2898  S0 S    0:00 (pppd)
>a v tom okamziku je grep na ttySx nefunkcni...... Zatim nevim, jak to vyresit.

> jeste jsem si vsiml - vy mate rozdeleni na podsite ?

Bohuzel ano,protoze jsme dostali malo IP adres (jen 128) a navic
jeste nas router nepripousti nulove site, tak jsme jeste tech 128 adres
museli rozdelit a rozmaskovat.

>a jakou rychlosti prenasite ? Rychlost na seriovem portu by mela byt
>cca 2x vetsi, nez pozadovana rychlost modemoveho spojeni

Tuhle radku nepouzivame (je zakomentovana) a je tam z defaultniho
nastaveni inittabu.

>Vam taky pada linka ?

Zatim nevim, protoze ji zrovna konfiguruji nasucho (modemy mam
primo spojeny kabelem), ale chci se nejak zabezpecit proti
eventualnim vypadkum, ktere urcite nastanou (vzdyt jsou to
draty Telecomu). Uz to vypada ze by to mohlo chodit, akorat mi vadi, ze
po vypadku linky je nutno oba modemy resetovat (vyp-zap) priblizne
ve stejnou dobu, jinak maji trable se spojit.
Jak to resite u vas ? - mohl byste mi poslat nastaveni vasich modemu?

Diky za pomoc

Radek Andrs
INTERDATA
radek na indat.space.cz