null modem

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Čtvrtek Září 11 14:33:41 CEST 1997

Petr Simek wrote:

> Co mate za porty - FIFO ? . S normalnimi porty to muze chodit jen na
> rychlych (>486) a nezatizenych masinach.

Notebook : UART 16550A, Port: 0x3f8, IRQ: 4,
ALPHAstation :nevim, ale zrejme to same (v technical overview jaksi
neuvadeji, neco jako setserial jsem v Digital UNIXu nenasel, zatim jsem
nic takoveho nepotreboval)

115200 ale (s kabelem, ktery jsem popisoval) provozuju i mezi notebookem
s 16550A a starsim PC s 8550 cipem. ftp (jestli nekeca:-) rovnez hlasi
10 az 12 Kbytes/s

Jedine, cemu starsi cip vadil byla hra Duke3D (coz se nelibi detem a
nejradeji by upgradovali ze 486 na nevim co)

                                         Krupka F.,